Desturi Safari to biuro podróży organizujące niezapomniane wyjazdy aż do samego serca Afryki. Z dosłownego tłumaczenia z języka Swahili, słowo 'desturi' oznacza 'spersonalizowaną wyprawę, dostosowaną do potrzeb klienta'. Dzięki 30-letniemu doświadczeniu, zgromadzonej wiedzy oraz ścisłej współpracy z lokalnymi przewodnikami, Desturi jest ewidentnym pionierem na tle konkurencji. Naszym głównym założeniem podczas kreacji marki było zarówno przekazanie mocnych wartości firmy, jak również stworzenie kreatywnego konceptu uwzglądniając lokanlną tradycję mieszkańsców. Zestaw etnicznych afrykańskich wzorów w nowoczesnym wydaniu został
zaprojektowany na potrzeby marki, co dodatkowo wyróżnia i podkreśla naturę Desturi Safari. Kompleksowe działania Spacephlov zawierały projekt wnętrza, stworzenie strony internetowej, system identyfikacji marki obejmujący m.in wizytówki, koperty firmowe, stopki e-mail czy znakowanie pojazdów firmowych, logo, fotografię oraz promocję marki. Całokształ ma bardzo elegancki, wyrafinowany oraz nowoczesny wydzwięk co znakomicie koreluje z docelową grupą odbiorczą. Wszystkie elementy zostały zunifikowane tworząc przekaz marketingowy, który w odbiorze klienta tworzy jedną kompletną całość współgrając i wzajemnie się uzupełniając.