Identyfikacje Wizualne

Czas na zmiany...
→ Branding & rebranding
→ Księga znaku
→ System identyfikacji
→ Projekty logo
→ Akcydensy i papeteria

Unikalna oraz odpowiednio dostosowana identyfikacja wizualna
kluczem do sukcesu każdej marki!

Zdobądź nowych klientów oraz powiększ sprzedaż dzięki profesjonalnej prezencji Twojej firmy. Zyskaj unikalny wizerunek oraz przewagę nad konkurencją! Dzięki profesjonalnej prezentacji firmy zyskujemy nie tylko pozytywne pierwsze wrażenie, ale także idące za tym zaufanie klienta, co często przekłada się na zwiększoną sprzedaż. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Projektujemy nieszablonowo, przełamujemy schematy i tworzymy unikalne koncepcje, dlatego też nasze brandingi są jedyne w swoim rodzaju. Za wykorzystaniem profesjonalnej identyfikacji wizualnej jesteś w stanie uspójnić wygląd marki na wielu płaszczyznach, kreować oczekiwany wizerunek Twojej firmy w oczach klienta, a nawet wzbudzić konkretne skojarzenia, emocje.

Chętnie pomożemy Ci w stworzeniu spójnego wizerunku Twojej firmy, dobierając odpowiednią kolorystykę, typografię, motywy graficzne, akcydensy oraz pozostałe elementy systemu identyfikacji wizualnej dopasowanychdo Twojej grupy odbiorczej. 

 

→ Branding & rebranding dla istniejących firm i startup'ów
→ Profesjonalna księga znaku
→ Funkcjonalny system identyfikacji marki
→ Projekty ponadczasowych logotypów
→ Akcydensy i papeteria biznesowa

Tworzymy wysokiej jakości projekty, które nie tylko wpadają w oko, ale też zapadają w pamięć! Dołącz do grona zadowolonych klientów już dziś.

Dzięki nowoczesnym projektom grafiki użytkowej budujemy profesjonalną identyfikację wizualną, która prowadzi do tworzenia silnych i rozpoznawalnych marek, zyskujących zaufanie w oczach klienta. Potrzebujesz kreatywnego wsparcia w stworzeniu brandingu dla Twojej marki? Nasi projektanci chętnie Ci w tym pomogą. Jesteśmy zespołem pasjonatów designu, wychodzących poza schematy oferując projekty wysokiej jakości. 

  

Potrzebujesz wsparcia? Czy też masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Napisz do nas już dzisiaj!

Oto lista najczęściej zadawanych pytań, przez naszych klientów
Czym jest branding?
Jest to proces budowania i umacniania marki, nadając jest tożsamość, zaufanie czy też utrwalenie wizerunku firmy w oczach konsumenta. Kluczowymi elementami składowymi brandingu są: logotyp, Key Visual, kolorystyka, starannie dobrana typografia, układ tekstu, przemyślana paleta kolorów i symboli, sposób aranżacji przestrzeni, hasło, slogan, motto, uniformy kadry, materiały promocyjne czy też elementy komunikacji (tj. wizytówki, koperty, notesy, długopisy, ołówki, smycze i inne upominki reklamowe). Lista jest długa i w dużej mierze zależy od wykonywanej branży i występujących w niej potrzeb. 
Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak ważna?
Identyfikacja wizualna to bez wątpienia inwestycja na długie lata. Prawdziwy sekret sukcesywnych marek polega na stworzeniu profesjonalnego wizerunku w oczach klienta, który natychmiast zdobywa jego zaufanie. Czy wizerunek Twojej firmy jest profesjonalny? Budzący zaufanie klienta? Będący dokładnym odzwierciedleniem wykonywanej branży? A co najważniejsze zdobywający nowych klientów i generujący oczekiwane zyski? Prawda jest taka, że możesz mieć doskonały model biznesowy, fajne produkty czy też ciekawe usługi, ale jeśli wystarczająco nie przekonasz ludzi by skorzystali z Twoich usług— leżysz! Przyciągnij klientów, napędzaj zyski. Projektujemy marki które nie tylko wpadają w oko ale też zapadają w pamięć. Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom oraz instytucjom w Polsce oraz za Wielkiej Brytanii. Dystans nie ma dla nas żadnych granic!
Piękne i funkcjonalne identyfikacje wizualne
Odpowiedni wizerunek firmy przekłada się na zwiększone zaufanie klienta i co za tym idzie zmożoną sprzedaż. Spójny i profesjonalny wizerunku marki to klucz do sukcesu każdej dobrze prosperującej firmy. Zapewne zastanawiasz się jakie elementy są tworzone zakresie identyfikacji wizualnej marki? Tak więc najważniejszymi składowymi są: logotyp, Key Visual, kolorystyka, starannie dobrana typografia, układ tekstu, przemyślana paleta kolorów i symboli, sposób aranżacji przestrzeni, hasło reklamowe, oznaczenie floty, stroje firmowe, materiały promocyjne i elementy komunikacji (tj. wizytówki, papier firmowy, banery, materiały promocyjne, strona internetowa, koperty, smycze, długopisy, ołówki, notesy i inne gadżety reklamowe). Konsekwentnie wykorzystywane elementy wizualne posiadające duży ładunek emocjonalny i precyzyjny przekaz merytoryczny prowadzą do spójności komunikacji, zbudowania rozpoznawalności i unikalnej tożsamości firmy, wzbudzając pozytywne skojarzenia, które zostaną przypisane marce na długie lata.
Wyróżnij się na tle konkurencji
W obecnych czasach każda branża posiada setki konkurencyjnych firm. Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna nie tylko pozwoli wyróżnić Twoją firmę na tle konkurencji ale pozwoli również zapaść na długo w pamięć Twoim potencjalnym klientom. Każda firma musi rozwijać własną tożsamość, bazującą na unikalnym wzornictwie i odpowiednio sprecyzowanej grafice. Wspieramy kreowanie silnych marek opartych na innowacyjnych rozwiązaniach dla lokalnych oraz międzynarodowych przedsiębiorców, klientów indywidualnych oraz ambitnych twórców start-upów. Niezależnie od miejsca prosperowania firmy. Dla nas dystans nie stanowi żadnych barier!
Rebranding — zmień wizerunek i zyskaj zaufanie klientów
Rebranding jest modyfikacją niektórych (lub wszystkich) elementów składowych marki. Proces ma na celu zmianę wizerunku marki w oczach klienta i umiejętne jego wykorzystanie do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych. Wiele przedsiębiorstw zdecydowało się na działania rebrandingowe ponieważ chcą nadążać za najnowszymi trendami na rynku i konkurencją, ale przede wszystkim chcą być dobrze postrzegani przez konsumentów. Statystyki IPSOS wskazują, że aż 80% polskich firm postanowiło dokonać rebrandingu ze względów wizerunkowych, co w rezultacie wymagało kompleksowego odświeżenia wizerunku marki. Rebranding najczęściej stosuje również się kiedy firma dostrzega konieczność odświeżenia marki, spadek wartości marki, obniżenie renomy firmy, zmianę strategii biznesowej czy też struktury organizacyjnej, zmianę trendów na rynku, przełom technologiczny, znudzenie konsumentów oferowanym produktem, wejście konkurencji czy też podczas fuzji oraz przejęcia firmy. Świetnym tego przykładem jest sieć komórkowa Era, która docelowo została przejęta przez międzynarodowy koncern T-Mobile i co za tym idzie jej wizerunek uległ diametralnej zmianie. Zapewne zastanawiasz się teraz co można ‘rebrandingować’? Tutaj można wymieniać bez koca, począwszy od modyfikacji logotypu, nazwy firmy, palety kolorów, szaty graficznej, aktualizacji strony internetowej, aż po całą modernizację jakości oferowanych produktów i usług.
Zaufali
nam

W Studio Contrast z dużą uważnością projektujemy świat, do którego zapraszamy swoich nowych klientów oraz partnetów biznesowych. Naszą specjalnością jest nawiązywanie długotrwałych relacji z wyjątkowymi firmami, takimi jak Twoja! Oto lista kilku z nich...

partner 0
partner 1
partner 2
partner 3
partner 4
partner 5
partner 6
partner 7
partner 8
partner 9
partner 10
partner 11
partner 12
partner 13
partner 14
partner 15
partner 16
partner 17
Podobają ci się nasze projekty?
Napisz kilka słów o swoim projekcie i otrzymaj niezobowiązującą ofertę
Porozmawiajmy o szczegółach Twojego nowego projektu Magdalena Cieśla kontakt@studiocontrast.pl (PL) +48 722 266 809 (UK) +44 7512 129523

Stwórzmy razem coś fajnego!

Otrzymaj niezobowiązującą wycenę Twojego projektu >>
Kontakt
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Czytaj więcej.